fredag 29 oktober 2010

Fredag

Det är så lugnt, tyst och skönt här hemma.
Helt själv är jag, Uffe är på gymmet, Adam tränar innebandy och Linn är med en kompis, bara jag och datorn.

Surfar runt på lite olika bloggar och bara tar det lugnt, har köpt kvistlack som jag har strukit på en gång. Det är sovrumsdörren som ska bli vit, om en halvtimme är det dags för nästa strykning och imorgon ska jag handla vit färg. Det ska bli så satans skönt att få den vit!! Om det blir bra (vilket det borde bli) så ska två dörrar till få bli vita, men jag tar en i taget.

Annars blir det en lugn kväll, ungefär som att alla andra fredagar vore partyfredagar haha, nej det är fredagsmys som gäller! Ska ju upp och jobba i morgon bitti. Blir att slötitta lite på idol och käka bakad potatis, till efterrätt har jag för första gången gjort panna cotta, eller gjort och gjort jag har klippt upp förpackningen och kokat upp den, hällt den i formar och ställt in i kylen, det är vad jag har gjort.


Men jag har köpt biljett till den 13 november då det är Klabbe-rakt över disk, är 80 tals tema så då ska jag klä ut mig och dansa nykter (för första gången på många år) blir intressant!

























Kolla in den här!!  Var inte det här en liten cooling? Uppklädd söt bebis!!

Kram Malin

3 kommentarer:

  1. Dressen var gullig!!

    SvaraRadera
  2. jätte söt dress :)
    när man hittar sånna godbitar önskar man nästan att man visste kön på den lille bebben i magen :)

    SvaraRadera
  3. Hej Maria!
    Ja visst gör man :)
    Kram Malin

    SvaraRadera