lördag 30 oktober 2010

Barnvakt

Fullspäckad lördag är var det har varit, först jobb med syrran på café. Lugnt fram till lunch, men sen var det proppfullt!!!! fram till stängning, stressigt men kul! Kul med glada fikagäster och pengar i kassan, tråkigt att stressa som en tok.

Efter städning och stängning åkte jag och syrran på shoppingrunda och när jag kom hem väntade Elsa 1,5 år hemma hos oss.
Jag, Uffe och Adam är barnvakt åt henne medan hennes mamma och pappa är ute på middag, det är första gången vi ser efter henne själva och det går jätte bra.
Hon skrattar och pratar, så vi tror hon har kul med oss :)
























Här har Elsa hämtat coop tidningen som jag läser för henne, det är mycket intressant läsning tycker hon.

















Uffe leker hoppla hästen

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Mys! Vad tiden går fort då kusse! Inte så långt kvar! :D Åh det fanns så mkt fina barnkläder som jag ville köpa till dig i Dubai, synd vi inte vet vad det blir bara! hihi

    SvaraRadera
  2. Ja vi hade verkligen mysigt med Elsa igår :)

    Visst går tiden fort!!! Jag har också kollat på så mycket gulliga barnkläder, får köpa lite neutralt nu och vänta tills vi vet vad det blir med dem andra kläderna!

    Puss och kram Malin

    SvaraRadera