lördag 16 oktober 2010

Äntligen helg

Så nu har jag äntligen fått helg! Så skönt!!
Började med att jobba med syrran på café, var rätt lugnt fram till lunch, men sen blev det bara mer och mer och mer.. Kul, men stressigt och nu är jag trött.

Ska ta det lugnt en stund nu, käka en räkmacka (med handskalade räkor= gott)
Sen ska jag röja lite här hemma, träffa Carina och sen blir det mys i soffan med Uffe. Adam ska på disco och Linn är borta med hennes kompisar i helgen.

Imorgon ska jag och syrran pyssla med en grej och sen ska jag nog baka lite tror jag.
Känns skönt att det inte skulle göra så jätte mycket om helgen går fort, för jag längtar till på måndag då det blir ultraljud :)



Jag och syrran köpte oss en liten tunn halsduk här om dagen.


Grå halsduk med döskallar


Här har jag på mig den.





















Kram Malin

3 kommentarer:

  1. Hej igen. Tusen tack för din kommentar!
    Usch läste om den där sk. "rånaren", hoppas verkligen att han inte hittar tillbaka.
    Hoppas du och lillen där inne mår super!

    Mvh Emma

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hoppas ni haft en mysig helg =)
    Vill bara önska er stort lycka till inför ultraljudet på måndag. Underbar upplevelse!
    Kram Emelie

    SvaraRadera
  3. Hej Emelie!

    Tack vad gullig du är :)
    Jag längtar!
    Kram Kram

    SvaraRadera